Digitaal loket Vanaf vrijdag 3 mei 20.00 werken wij aan ons Digitaal Loket. Krijgt u een foutmelding of zijn uw gegevens niet bijgewerkt? Probeer het dan vanaf zondag 5 mei 08.00 uur opnieuw.

Ik kan geen stukken uitprinten

Werkt u vanuit huis en bent u daardoor beperkt in het printen en versturen van aanvragen per post? Wij hebben daar een (tijdelijke) oplossing voor. Hieronder leggen we uit wat u kunt doen.

Wilt u een betalingsregeling aanvragen voor uw cliënt?

Doordat veel mensen nu thuis werken, is het lastiger geworden stukken per gewone post te versturen.
Wij hebben daarom de mogelijkheden van digitaal aanvragen uitgebreid.

Wat is er veranderd?

U kunt bij het digitale aanvraagformulier nu meerdere documenten uploaden. Dat betekent dat u uw standaard aanvraagbrief met eventuele machtiging nu digitaal bij ons kunt aanleveren. U kunt uw aanvraagbrief uploaden bij het veld ‘Upload machtiging / beschikking onder bewind-/curatelestelling’.

Wij beantwoorden uw aanvraag per post.