U bent hier:Home Onderwerpen  Klachtenregeling

Klachtenregeling

Een klacht indienen?

Bent u niet tevreden over de manier waarop u door het CJIB bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen.

Geef duidelijk aan waar uw klacht over gaat.
Wij willen de klacht bij voorkeur telefonisch met u bespreken. Wij vragen u op het klachtformulier aan te geven of u uw klacht telefonisch wilt toelichten.

Digitaal

U kunt onderstaand klachtformulier invullen en digitaal versturen.

Per telefoon

U kunt uw klacht telefonisch doorgeven op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur via (058) 215 95 55.

Per brief

U kunt uw klacht per brief sturen naar:

Centraal Justitieel Incassobureau
Directie I&I - Informatiecentrum
o.v.v. klacht
Postbus 1794
8901 CB Leeuwarden

Vergeet niet uw adres- en telefoonnummer en het CJIB-nummer van uw zaak te vermelden.
Als u namens een bedrijf een klacht indient, vermeld dan ook alstublieft uw eigen naam.

Bent u het niet eens met de boete?

Dien dan niet een klacht in.
U kunt in dit geval bezwaar, beroep of verzet instellen.
Via onderstaande link leest u hoe u dat moet aanpakken: