CJIB moderniseert dienstverlening

(Leeuwarden - 21 dec. 2017) - Het CJIB moderniseert zijn dienstverlening. Belangrijke uitgangspunten hierbij zijn toegankelijkheid en begrijpelijkheid. Na de website cjib.nl en de verkeersboete zijn nu ook de aanmaningen vernieuwd.

Vanaf eind 2017 hebben zij, net als de website en de verkeersboete, een overzichtelijke indeling, begrijpelijke taal en een moderne uitstraling. Nog dit jaar gaat het CJIB de nieuwe aanmaning versturen.

De modernisering van de dienstverlening van het CJIB houdt hiermee niet op. Nog meer brieven krijgen een nieuw uiterlijk en het CJIB wil zijn dienstverlening via andere kanalen ook blijven verbeteren. Zo kunnen binnenkort mensen uit nog meer landen in Europa gebruik maken van het Digitaal Loket.
Het loket wordt nu wekelijks zo’n 50.000 keer gebruikt om bijvoorbeeld boetes te betalen.

De vernieuwde aanmaning:
(Klik op de afbeelding voor een vergroting)

De vernieuwde tweede aanmaning:
(Klik op de afbeelding voor een vergroting)


Uw reactie mag maximaal 250 karakters tellen.
Naar boven

Elke boete een andere letter

Op onze brieven staan vaak letters. U kunt hieronder zien hoe de boete heet.
Verkeersboete
Premies voor uw zorgverzekering
Strafbeschikking
Boetevonnis
Schadevergoeding
Ontnemingsmaatregel
Europese boete
Kostenvergoeding Huurcommissie
Transactievoorstel
Aankondiging
Bestuurlijke boete
Verhuurderbijdrage
Voorbeeld beschikking verkeersboete
Sluiten

Dutch visitor

International visitors

This will take you to another section of our site with
information specifically for international visitors.
Sluiten