Ik krijg geen antwoord op mijn vraag via Facebook

Heb u ons een vraag gesteld via Facebook? En krijgt u daar geen reactie op? Hieronder staat hoe dat kan komen.

Hebt u ons een vraag gesteld via Facebook? Dan proberen wij die vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dat duurt niet langer dan één werkdag.

Hebt u geen reactie van ons gekregen?

Heb u na één dag nog geen reactie van ons gekregen? Dan kan het zijn dat wij u niet kunnen antwoorden. Dat komt dan door uw instellingen in Facebook.
U kunt uw instellingen controleren door in Facebook naar 'instellingen' te gaan en dan te kiezen voor 'apps en websites'.

Hier kunt u instellen of wij u een bericht kunnen sturen via Facebook.

Wilt u de voorkeuren liever niet aanpassen?

Dan kunt u ook via WhatsApp of de telefoon uw vraag aan ons stellen 

 

Uw reactie mag maximaal 250 karakters tellen.
Naar boven

Elke boete een andere letter

Op onze brieven staan vaak letters. U kunt hieronder zien hoe de boete heet.
Verkeersboete
Premies voor uw zorgverzekering
Strafbeschikking
Boetevonnis
Schadevergoeding
Ontnemingsmaatregel
Europese boete
Legesveroordeling Huurcommissie
Transactievoorstel
Aankondiging
Bestuurlijke boete
Betaalverzoek
Voorbeeld beschikking verkeersboete
Sluiten

Dutch visitor

International visitors

This will take you to another section of our site with
information specifically for international visitors.
Sluiten