Digitaal loket onderhoud Zaterdag 3 december werken wij aan ons Digitaal Loket. Krijgt u een foutmelding? Of mist u informatie? Probeer het dan later opnieuw. Onze excuses voor het ongemak.

Mijn­ betaala­fspraak

U hebt een betaalafspraak met ons gemaakt. Hieronder leest u meer informatie.

Waar vindt u deze informatie in het Digitaal Loket?

Al op het eerste scherm van het Digitaal Loket staat of u een betaalafspraak hebt.
Voorbeeld:

Afbeelding
Uitleg betaalafspraak

Wilt u meer informatie zien?

Klik dan in de tabel op de regel van de betaalafspraak. U komt dan op de volgende pagina met meer informatie over uw betaalafspraak. Op deze pagina ziet u ook de betalen-knop waarmee u de termijn kunt betalen. 
Voorbeeld: 

Afbeelding
Uitleg details betaalafspraak

Kunt u niet inloggen in het Digitaal Loket?

Neem dan contact met ons op.

Hebt u dubbel betaald?

Dan bent u eerder klaar met afbetalen. Komt u hierdoor in financiële problemen? Neem dan contact met ons op. We kijken dan naar de mogelijkheden.