Telefoongesprekken opnemen
Voor het opnemen van telefoongesprekken hebben wij een aantal afspraken. Hieronder leest u waar wij ons aan houden.
Mag het CJIB een telefoongesprek met u opnemen?
Ja, wij mogen een gesprek met u opnemen. Als u ons belt met een vraag vertellen wij u vooraf dat het gesprek kan worden opgenomen voor kwaliteitscontrole en trainingsdoeleinden. Daarmee kunnen wij onze telefonische dienstverlening verbeteren.
Ook kunnen wij een opname gebruiken voor de beoordeling van een klacht of geschil.
Hoe lang bewaart het CJIB de opgenomen telefoongesprekken?
We bewaren de geluidsopname twee weken. Daarna wissen wij de opname.
Wat zijn de afspraken voor het opnemen van uw telefoongesprek?
- Als wij een geluidsopname hebben gemaakt, geven wij u een kopie als u daarom vraagt.
- U mag niet knippen of plakken in een geluidsopname. Als u dat wel doet, moet u dat aan ons doorgeven.
- U mag de geluidsopname niet aan iemand anders geven of openbaar delen (bijv. via Facebook of YouTube). Hiervoor moet u ons eerst om toestemming vragen.