Ik heb een klacht

Bent u niet tevreden over de manier waarop u door het CJIB bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen. Dan kan online, telefonisch of per brief.

Bent u het niet eens met een boete die u hebt gekregen?

Dan hoeft u geen klacht in te dienen. 
U kunt in dit geval bezwaar, beroep of verzet instellen.

Wilt u uw klacht online indienen?

Dan kun u het formulier hieronder invullen en digitaal versturen.

•    Een klacht indienen

Belt u ons liever?

Dan kunt u uw klacht per telefoon doorgeven op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur. Ons telefoonnummer is 058 215 95 55.

Schrijft u liever een brief?

Stuur uw klacht dan per brief naar:

Centraal Justitieel Incassobureau
Directie I&I - Informatiecentrum
o.v.v. klacht
Postbus 1794
8901 CB Leeuwarden

Vergeet niet in uw brief uw adres- en telefoonnummer en het CJIB-nummer van uw zaak te zetten.

Schrijft u de klacht namens een bedrijf? Zet dan ook alstublieft uw eigen naam in de brief.

Hoe snel krijgt u antwoord?

Als wij uw klacht hebben ontvangen, proberen we eerst binnen enkele werkdagen met u te bellen om de klacht te bespreken. Als u hebt aangegeven dit niet te willen, dan doen we dat niet. Soms kunnen we uw klacht meteen oplossen. Lukt dat niet, dan legt de klachtbehandelaar aan u uit hoe het verder gaat.
Wij proberen uw klacht binnen vier weken af te handelen.

Als u wilt, kunt u uw klacht mondeling toelichten.

 

Uw reactie mag maximaal 250 karakters tellen.
Naar boven

Dutch visitor

International visitors

This will take you to another section of our site with
information specifically for international visitors.
Sluiten